jag är loose in the sky jag är högt över molnen.

Massa kärlek till det grymma vädret idag!! Inledde morgonen med en springtur med Lina,mkt trevligt.På vägen hem träffade vi på en liten groda som vi räddade från att bli mosad av en cyklist. Dagens hjälteinsats! Sedan jag kom hem har jag bara legat ute i bikini och stekt.Hur underbart är det inte? Kvällen kommer att spenderas hos Fridoli och jag är riktigt taggad.Det var allt för länge sedan jag träffade tösen♥

Längtar inte bara lite till vårt nästa Stockholmbesök i sommar.Kommer bli grymt!


Kommentarer
Postat av: frida

Jag är också grymt taggaadddd, kommer bli hur bra som hellst stinis!!!

2011-04-23 @ 16:32:49
URL: http://antasben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0