a women´s right to shoes.


Kom precis hem från Vickan. Vi har vart på stan som hade kvällsöppet och en massa fina erbjudanden.Hade egentligen inte tänkt köpa något speciellt men så fick jag syn på ett par farligt snygga skor som jag bara var tvungen att testa.Oturligt nog satt de riktigt bra också. Dessutom var det 20 % just denna kväll. Det ena ledde till de andra och vips så hade de hoppat ned i en påse och befann sig i min hand. Hur detta gick till kan jag inte förklara,det bara blidde så. Är i varje fall riktigt nöjd och välkommnar de varmt till min skofamilj! Efteråt for vi hem till Vickan och drack te och hade det mys. Nu ska jag läsa igenom en uppsats som ska in imorgon och sedan blir det sängen.Hoppas er kväll har varit lika fin som min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0