at the end of the day you can either focus on what is tearing you apart or what is holding you together.

Har gått och lyckats bli sjuk igen och är riktigt orolig över min procentuella frånvaro nu. Tror inte jag har mkt kvar innan studiebidraget ryker och det skulle ju vara riktigt surt..Finns samtidigt inte så mkt att göra åt saken, får bara hålla tummarna att det vänder snabbt och käka en massa medicin.Idag har jag då fått sällskap av min lilla fina kusin Vikke som förgyllt min tillvaro med sina roliga kommentarer och sitt glada skratt♥


Weheartit.com (småskum bild men tycker det såg så härligt ut..)


Kommentarer
Postat av: ditt guld

Hade faktiskt tänkt lämna en kommentar på din blogg idag som sa samma sak! Det var alldeles för länge sen vi träffades nu..Saknar min lilla nöt till tusen! Bli frisk NU så vi kan hitta på något! :(<3

2011-02-16 @ 20:25:34
URL: http://linastein.blogg.se/
Postat av: tild

Hördu hördu, se till att du får ett sjukintyg så du inte blir av med pengarna!

Anna V har sådant, hör med henne vetjag:D

2011-02-16 @ 21:51:17
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0