en fin kväll på waynes.

för du kan inte se när löven faller ner.

Nu beger mig ut för att spendera kvällen på Waynes med ett gäng härliga brudar!

höstmys

Fina Linnéa hade köpt med sig gofika när hon kom till mig igårkväll. Vi hade en grymt mysig kväll med en massa prat, skratt och tända ljus! Tack finaste du♥

Vardagslyx i tisdagskvällen

Har haft en supermysig kväll på e-fyran med en massa fint folk och tedrickning i mängder! Ett grymt bra insiativ som nog kommer att liva upp många höstkvällar framöver♥

frikväll

Här är alltså resultatet av vår medverkan på frikväll. Iskallt vatten men många skratt och snäll personal på Kitchen som bjöd på kaffe och te i pauserna. Var inte alls så jobbigt som jag tänkt mig. Men har man finaste klasskompisarna så har man!♥

jag vill minnas det jag en gång glömde bort.

Har haft en riktigt fin helg med grymma folk! Jobb på frikväll i iskallt vatten och linjefest på fredagen. Lördagen tillbringades med Linnéa x2 och Linus med en väldans massa godsaker,film + nattpromenad. Och gårkvällen livades upp av Anna och Frida♥

som i ett annat land fast nära ditt

Denna skoldag kommer minst sagt att bli låång. Slutar väl sisådär 8 ikväll..fram till dess ska vi som går avancerad teater jobba på frikväll där vi ska gestalta konstverk i fontänen på torget. Ska vara Venus födelse och stå i svanen vid lyftet..Aja bit ihop! Efteråt är det i varje fall linjefest med tv tema vilket taggas betydligt mer!!
Här har vi alltså min fagra karaktär inför kvällen..

september times

Här kommer en liten samanfattning av mina senaste dagar. Lördagkvällen blev kung! Förfest på Sandras altan och sedan utgång på Olles med härligt folk! Efter dess har det vart en massa uppvaktning av släkten och igår avslutades sistsa teorilektionen på körskolan. Känns grymt skönt. Nu är det bara att ta tag i körlektionerna också..

eighteeeen.

Farväl du irriterande ålder 17...ikväll blir det äntligen utgång!!

dunkande hjärtan klockan kvart över fem,ingen vet ifall det verkligen hänt.

Kvällen började som en tjejkväll med Frida och Linnéa och slutade hos Marcus tsm med en massa trevliga typer! Fin kväll, fina männsikor. Bra start på helgen med andra ord!♥

Friiiiday

En timme kvar till helg! Håll ut..

girls of the playboy mansion

Försmak på Es3c sista skolfoto..

Alla är högt över staden

Stockholm var som sagt heelt magiskt! Allt från de långa bussresorna till en helt fantastisk Håkan på grönan!
Här kommer i alla fall en samanfattning av vår helg: Lång men underhållande bussresa med 2 inte allt för nyktra män påvägen dit,frukost och kortspel på centralstation, checka in på det finfina vandrarhemmet och dumpa packningen, shopping på stan, middag,karusellåkning och en helt underbar Håkan på Grönan. Promenad hem i den härligt fartfyllda Stockholmsnatten.Lördagen tillbringade vi till största delen på stan och när vi sedan skulle börja packa ned allting blev det svårt att rymma all shopping i väskorna! En lyckad shoppingtur med andra ord. Middag åt vi på den bästa kinaresturangen och det var med tunga väskor vi traskade mot busshållsplatsen och sa farväl åt vårt fina Stockholm. När vi kom fram i Umeå tidigt på morgonen gick vi till Mimmies snälla brors lägenhet och käkade frukost och såg film. Gick sedan tillbaka mot bussstationen och inväntade bussen mot Skeå. Pratade med en äldre man som gav oss rådet att ha kul så länge vi är unga och att vi är värdefulla varje dag. Det ska vi lägga på minnet! Så där ja, nu fick jag med det mesta. Tack för en grym resa tjejer,detta måste göras om!♥

man måste dö några gånger innan man kan leva

Är nu hemkommen från ett helt fantastiskt Stockholm där jag har spenderat helgen med två otroligt fina brudar♥Skriver mer om detta senare. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan trampa iväg till jobbet och hoppas på att man lyckas hålla sig vaken.Nattens bussresa bjöd väl på sisådär 2 timmars sömn..men vad gör väl det när man har haft det så grymt som vi har haft det!

visa mig den maximala hastigheten.Vart du vill, så fort du kan

Då var det äntligen torsdag och ikväll bär det som sagt av mot STOCKHOLM!!

dom är uppe på taken, alla är högt över staden

Efter ett antal envisa timmar på körskolan klarade jag till slut fas A! Känns sjukt skönt. Började kika på Fas B men kände mig allt för opluggad för det så stängde ned datorn och bestämde mig för att det får lov att lösa sig senare. Inte nu. För nu ska jag ut och träffa mina saknade grannflickor och spendera kvällen med dem!♥

vi är inte såna som i slutet får varann

Går runt med ett stort leende på läpparna och nöter Håkanlåtar. På torsdagkväll bär det nämligen av med buss mot Stockholm med Mimmie och Linnéa. Älskar spontana och underbara ideér som denna! På fredagkväll blir det att se Håkan på grönan och lördagen kommer nog till största delen bestå av shopping. Är inte nådigt taggad, kommer bli så kung!♥