He doesn´t tell me that he loves me..he shows me.

Måste ju nämna måndagens stora händelse lite såhär i efterhand. I varje fall så sitter ES2c på det dom tror är en helt vanlig svenskalektion när plötsligt Oskar ställer sig vid kateden för att läsa en dikt.Det som börjar som en kärleksdikt till hans flickvän Linnéa övergår till ett förlovnings frieri. Hela klassen drar efter andan och tjuter som om vi såg allt på en film. Hon nickar till svars och folk brister ut i glädjeskrik och tårar,inte minst jag och Julia.Det var verkligen något ut över det vanliga.Stämningen den dagen var inte dålig kan jag säga.Jag kom fram till att förlovning ger sjukt mkt vuxenpoäng, och jag som knappt dricker kaffe..I Varje fall,stort grattis till er tusen gånger om!


Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Vi ligger så efter i de här med vuxenpoäng...

2010-12-18 @ 14:04:36
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0