there comes a time when you have to choose between turning the page and closing the book.

Hade en riktigt mysig gårkväll med fröken Forssell.Vi åt gott,såg pretty women och avslutade kvällen med en kopp te,mackor och prat i köket. Denna dag har jag vart uppe riktigt tidigt.Jag och Fridoli har gått på stan och inhandlat kläder till hennes fest ikväll.Hon kommer bli så snygg så! Efter det for vi till Majas superfina lägenhet och fikade med henne och Sanna. Klockan tre mötte jag upp Jon vid Nordanå och såg teater.Tusen bitar hette den och Tove som gör monologen var riktigt grym! Nu ser jag på hockey med min tuffa kusin Viktor som hoppar av spänning.Ikväll blir det earth hour för hela slanten hemma hos Isak med trevligt folk.Ha en fin kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0