Rickie gästbloggar del 2

We havent gone this far, we have just set fire to a copcar!
De legendariska orden är myntade av våran alldedes egna Dredd. Hur vi då överväger att överklaga hurvida domen är fälld.

Nä skämt å sido. Sist jag gäst bloggade fick Stina ångest och ångrade sig. Men nu bad hon mig göra det igen. Ja förra gången var jag vulgär ochvar lite rolig. Medans Familjen sp3elar breviud oss klarar jag inte av att stå still.

Stina är en riktigt trevlig person, när man ser på henne så står tiden still....Eller man tror att man träffar en söt liten flicka som är helt oskuldsfull. M;en i självaverket är hon ganska arg fast snell. Eller hyon är en feminist som är snäll arg. Hon är mer arg på ett sött sätt eller hur ska man säga.
Hon är väldigt dåliog på att ljuga och är ganska patetisk på många sätt.. haha. Sryy. Men under tiden vi gått i samma klass så har man ju fattat att hon e en riktigt Hockey B-rud. Eller iallafall så vill hon att man ska tro henne när hon säger att hon är det. Fast man vet inte rikitgt var man har stina.
Hon ger en många olika intryck på  en ch samma gång. Tror hon hatar mig..

Iallafall så är jag den första personen som får gå med i "idiotklubben" på 2 år!!! Idiotklubben (även kallad IK) är bob hunds officiella fanclub. Det är ca 200 personer som är medlemmar och då är jag den enda i Skellefteå som är medlem! Det är nu två dagar kvar trills de släpper "Det överexponerade gömstället"! Ska skolka från skolan för att stå utanför Åhlens och va den första som köper den!
Den släpptes i fredags på Spotify Premium, fick låna Bröstes acc. TACKKCKVKV!!!

Nu ska vi ha jävla fitttmusik för dans å jävla fukkteater. Deyt är den sämsta grejjen jag någonsin haft.. de ssäger nu att vi ska börja sjunga en låt från en skitmusikal!! ARGHGH

Nu har vi börjat säger stina.. 

Puss heejjj!:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0