hapiness hit her,like a train on a track.

Var på stan igår och fick med mig några fina saker hem. Bäst av allt var nog en ny vårjacka som jag tänkte inviga idag men så börjar det plötsligt att snöa igen..Så är det att bo i norrland,ta aldrig för givet att våren är kommen för då kommer de där små vita flingorna som ett brev på posten. Tillbringade kvällen hos flickan på Björkebogatan och beställde hem kort,bakade scones,såg DH och bläddrade i nya H&M katalogen. Nu sitter jag och väntar på att teatern ska börja.Ha en fin dag♥


Bjuder på en bild av mina kärleksfulla klasskompisar..


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha onej ;P

2011-03-23 @ 18:54:34
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0