to find ourselves we must first lose ourselves.

Har nu gjort klart min första arbetsvecka och på Söndag bär det av till Munkviken med konfagruppen.Är taggad men lite halvt orolig över vad mina konfrimander har planerat att göra för "bus" mot mig,tydligen har de snackat ihop sig och har en känsla av att det har med vatten att göra.Mest troligt blir man väl kastad i havet av någon av boysen som är betydligt större än mig!Nu låter det som att jag är ordentligt mobbad men har på riktigt världens skönaste ungar! Kvällen kommer att spenderas med de fantastiska damerna på bilden ovan. Vi är tre slitna krigare och har därför bestämmt oss för en riktig slapparkväll,kan vara behövligt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0