En oväntad gäst..

Måste bara få skriva av mig occh bertätta om min mycket dramatiska händelse som inträffade alldeles nyss. Satt ute och solade på altanen och hör plötsligt hur det börjar prassla till bakom mig. Vänder mig om för att få se hur en råtta med lång svans springer förbi. Som jag kommer ihåg den var den stor som en sko och hade en tjock svans efter sig. Mest troligt var den ju rätt liten men jag tror bestämt att jag har fått ärr för livet! Tydligen kommer ju dessa charmiga varelser fram nu när snön börjar smälta och letar efter mat.Kan ju säga att det är sista gången jag kommer lämmna apelsinskal eller några andra matrester slängda på gården..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0