det börjar likna något.

Mitt rum börjar äntligen ta sig.Har flyttat in alla möbler,fått upp skohyllan på väggen,köpt en fin tavla och beställt en provdocka som kom idag.(blev en riktigt fin detalj tycker jag) Nu fattas bara lite småsaker som gardiner,nya kuddfodral,våriga ljus och lite sådana trevligheter.Kan rekommendera tidningen Plaza interiör,där har jag hittat mycket rolig inspiration. Nu ska jag låta inredningstidningarna vila och ta fram mina gamla kära modetidningar.Fick med mig ett antal nya hem igår och jag längtar så att bläddra igenom dem,göra små markeringar på det som jag gillar och bara njuta av "min sorst poesi"♥

Fröken Kling har det ju inte så pjåkigt hon heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0