Don´t listen to the world; they say we´re never gonna make it.

Åh är så glad att den här skolveckan är över! Har haft så sjukt mkt läxor,redovisningar och idag 2 prov. Hade utvecklingssamtal med Maggan ïdag och det gick fint, lite förseningar och sånt men ärsh.Maggan var som söt när hon sa: "Jaa du är ju som rätt vimsig och förvirrad ibland men du är ju så glad och positiv jämt så det är svårt att bli arg på dig".Frös som en gris när jag kom hem så jag tog ett varmt bad och oj vad det inte är överskattat.Ikväll blir det att se en monolog på Nordanå och sedan filmkväll med teflickorna.Kommer bli toppen! Ha en fin kväll puss♥


 Gahh har inte sett filmen än, men oj vad taggad jag blev när jag såg denna bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0