don´t cry because it´s over.smile because it happend.

Hade en grymt bra kväll igår med fin brudarna! Efter skolan for vi till stan och inhandlade godis,efter dess traskade vi vidare till Julias lägenhet och sjönk ihop i hennes sköna soffa. När vi till sist lyckades ta oss upp gick vi till Domina och beställde middag som vi åt på golvet i hennes lägenhet,supermysigt! Resten av kvällen pratade vi om allt som tänkas kan och skrattade tills vi fick magknip.Julia gjorde ett tappert försök att lära mig deras dans till dundercupen medans Tove och Linnéa låg dubbelvikta och skrattade åt mina graciösa rörelser! Själv anser jag att jag är en talang utan dess like. När vi började bli lite små trötta såg vi lite OC och just innan vi somnade körde jag och Julia lite mobillekar. En riktigt fin kväll, vi måste bli bättre på att ses oftare flickor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0