there are so many people out there who will tell you that you can´t.What you´ve got to to is turn around and say "watch me."

Vaknade hos Julia vid halv elva imorse,åt frukost där och sedan for jag till gymmet för att träna med Lina och Sandra. När jag kommer dit får jag ett sms från dem där det står att deras bil inte startar, samtidigt som det så får min mobil slut batteri och stänger av sig.Hade inga pengar till att ta någon buss hem heller så det var bara att vänta och hoppas på att det skulle dyka upp. Efter någon timme när jag hade börjat överväga att gå hem i snöovädret så kom de till slut,vi fick oss då ett gott skratt.När vi tränat ett tag hade vi ett riktigt moget vattenkrig med våra vattenflaskor,roligast var det när Lina föll i duschen fullt påklädd.Ja så kan alltså en helt vanlig dag på gymmet se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0